Tilaus- ja toimitusehdot

Nämä Loruisa-verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot ovat voimassa 27.5.2024 alkaen. Pidätämme oikeuden muutoksiin. Tilaukseen sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia ehtoja, tutustuthan niihin ennen tilaamista.

1. Verkkokauppa

Loruisa

Y-tunnus: 2992781-1

Yhteyshenkilö:

Johanna Sievänen
puh. 0443756272
sähköposti: johanna.sievanen@loruisa.fi

YRITYSLOKERO
Björkenheimin puistotie 6
60220 Seinäjoki

Loruisa-verkkokaupassa myydään lorukortteja ja muita materiaaleja pdf-tiedostoina sekä fyysisinä tuotteina 18-vuotta täyttäneille yksityishenkilöille sekä yrityksille ja kunnille. Tuotteiden hintaan sisältyy ALV 24 %. Tuotteiden toimitus postitse vain Suomen sisällä.

2. Tilaaminen

Verkkokaupan tuotteita voi tilata siirtämällä ne ostoskoriin, ilmoittamalla tarvittavat tiedot ja maksamalla tuotteet. Tilatessasi tuotteita sitoudut tilaushetkellä voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.

3. Maksupalvelutarjoaja ja maksutavat

Loruisan maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Paytrailin kautta maksutapoina ovat valittavissa seuraavat:

- Pankkimaksut seuraavien suomalaisten pankkien kautta: 
Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken & S-Pankki
- Korttimaksut: Visa & Mastercard
- Mobiilimaksutavat: MobilePay, Pivo & Siirto

Ilmoittaessasi tietoja kassalla hyväksyt myös Paytrail Oyj:n ehdot.

- Lasku- ja osamaksutavat: OP Lasku, OP Tililuotto, Walley ja Alisa Yrityslasku

Ilmoittaessasi tietoja kassalla hyväksyt myös Paytrail Oyj:n ehdot.

Myös verkkolaskutus kunnille mahdollinen. Tällöin tilaus viestitse: johanna.sievanen@loruisa.fi. 

4. Tilaus- ja maksuvahvistus

Tilauksen tehtyäsi saat sähköpostitse tilausvahvistuksen. Tarkista tilausvahvistuksessa olevat tiedot ja säilytä kunnes tuotteet ovat saapuneet perille, jotta mahdollisten ongelmatilanteiden selvittäminen olisi helpompaa. Jos maksat ostoksesi verkkokaupassa, saat myös maksuvahvistuksen sähköpostitse maksun toteuduttua.

5. Toimitustavat ja -kulut

Digitaaliset tuotteet toimitetaan heti maksamisen jälkeen sähköpostiin, josta ne voi ladata käyttöön. Huomioithan, että yksi ostettu tiedosto on tarkoitettu yhden henkilön tai yhden lapsiryhmän käyttöön eikä tiedostoja saa jakaa eteenpäin.

Fyysiset tuotteet postitetaan Suomen sisällä. Niille on myös sovittavissa nouto Jyväskylästä, laita tästä viestiä osoitteeseen: johanna.sievanen@loruisa.fi.

Toimituskulut sisältävät postitus- sekä pakkauskulut. Tarkat toimituskulut tilauksellesi näet valittuasi haluamasi maksu- ja toimitustavat. Noutamatta jääneistä tilauksista veloitamme toimituksesta ja palautumisesta aiheutuneet kulut (10€).

6. Toimitusaika

Digitaaliset tuotteet toimitetaan sähköpostitse heti maksamisen jälkeen. Tilatut fyysiset tuotteet postitetaan 7 päivän sisällä tilauksesta.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai näiden viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tällaisina esteinä pidetään ennalta-arvaamattomia seikkoja tai olosuhteita, joihin Loruisa ei ole toiminnallaan voinut vaikuttaa ja jotka eivät ole kohtuudella ratkaistavissa. Loruisa tiedottaa sivuillaan mahdollisista poikkeavista toimitusajoista.

7. Vaihto- ja palautusoikeus

Tuotteillamme on kuluttajansuojalain mukaisesti 14 päivän palautusoikeus lukuun ottamatta digitaalisia tuotteita. Digitaaliset tuotteet toimitetaan sähköpostitse ja linkin avaamisen jälkeen asiakkaan palautusoikeus kyseisen tuotteen osalta päättyy.

Jos saat viallisen tuotteen tai haluat muusta syystä palauttaa tuotteen, ole välittömästi yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen: johanna.sievanen@loruisa.fi.

Viallisen tuotteen tilalle postitamme uuden vastaavan tuotteen kattaen myös postikulut. Muutoin palautuksen hinta ilman postikuluja palautetaan asiakkaalle valitun maksutavan mukaisesti.

8. Ongelmatilanteet ja reklamaatiot

Jos huomaat tuotteissa vikaa tai ne ovat vioittuneet toimituksen aikana, ole viipymättä yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen: johanna.sievanen@loruisa.fi.

Jos paketti on selvästi vaurioitunut postituksessa, reklamaatio tulee osoittaa kuljetusyhtiölle, joka on toimittanut paketin.